דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי ברא אלה. 

מאת    [ 24/08/2008 ]

מילים במאמר: 1732   [ נצפה 3502 פעמים ]

העולם פשוט ובני אנוש מסבכים אותו

כאשר התינוק נולד הוא חסר אונים, הבוגרים לא מבינים אותו ומתחילים לעצב אותו לפי ראות עיניהם שנאמר: "חומר ביד היוצר". מטביעים בתוך גופו את כול המידע שקיים ביקום שהוכח – "שהוא לא עומד במבחן המציאות", דהיינו, הדרך שבה בני אנוש נמצאים על פני הארץ אינה נכונה, דהיינו, "אנחנו הורסים את הילד ולאחר מכן אנחנו אומרים לו שהוא לא יוצלח". שעל כן אנחנו רואים היום שהילדים מאשמים את הוריהם באי הצלחתם שעל כך עובדת הפסיכולוגיה – איזה טראומה עבר הילד (הבוגר) בילדות? אם נעשה מחקר קטן וניקח ממכלול בני האנוש שנמצאים ביקום ארבעה סוגי אנשים בגילאים שונים:20, 40, 60, 80 אנחנו נראה שאף אחד מהם לא יודע לפתור את בעיית הדיכאון שנמצאת ביקום שעל זה נאמר: "אין צדק בעולם הזה". שאת זה סיכם פרופסור מריוט מדען "אבל" באומרו: "אני מקנה באנשים שלמטה שהם מדוכאים מכיוון שהם יודעים על מה ואני לא יודע על מה".

ניקח לנו חמישה תורות שכול בני אנוש ביקום טוענים שאכן הם מבוססות ושדרכם אפשר להגיע למודעות שאנחנו יכולים לפתור את בעיית הדיכאון והם: אברהם אבינו – ספר היצירה. משה רבנו – ספר התורה. רבי שמעון בר יוחאי – ספר הזוהר. האר"י – שער הכוונות. אלברט איינשטיין – תורת הפיזיקה. אנחנו רואים תקופת זמן שחלפה של 4000 שנה ועד היום הזה אף אחד לא יכול לאמור לנו: "לא מה שהם כתבו – אלא איך לפתור את בעיית הדיכאון". מה בעצם אנחנו מבקשים: "מדוע אין צדק ביקום הזה"? האם אי אפשר להגיע למסקנה אחת: "שכול החמישה הם אנשים הזויים דמיוניים"? הרי נאמר על אלברט איינשטיין שמת משוגע. הרי איימו על חיים ויטאל שלא יפיץ את התורה ההזויה הזו. הרי דחו את רבי שמעון בר יוחאי והלשינו עליו כדי שיפגע. משה רבנו לא מקובל על העולם הזה הוא לא הצליח להיכנס לארץ ישראל ואברהם אבינו מה לנו ולו – האם אנחנו יכולים לחכות שנהייה בגיל 100 שנה שנוכל להבין מה קורה איתנו? השאלה שנשאלת היום היא: "איך אנחנו יכולים ללמוד היום מחמש תורות שכול כותביהם נקראים חולי נפש והזויים"? וכראיה לכך: כול המלמדים לפי חמש התורות האלו הם חולי נפש ופגועים בגוף במחלות ולא יודעים מה הם אומרים וטוענים שהם אמרו. על מי הם אומרים הם? על אלו שנדחו על ידם, המטורפים, ההזויים, החולי נפש. מה! מלמדים אותנו מה שהמשוגעים אמרו? הרי הגדרת המשוגע היא: "אדם שלא עומד במוסכמות החברה", דהיינו, לא נורמטיבי, רציונאלי. מה עלינו להבין מזה, "שמלמדים אותנו את תורת המשוגעים - וכאשר אנחנו משתגעים דוחים אותנו מן החברה"? לכן השאלה הקשה היא: "האם אנחנו חיים בעולם של נורמאלים או של משוגעים או שניהם יחד – סכיזופרן"?...

השאלה היא שאלה קשה מנשוא מכיוון שבני אנוש סיבכו את העולם הזה. המלומדים הדגולים פחדו להיכנס לעולם המשוגע ולעזוב את העולם הנורמאלי וקבעו לעצמם היגיון, דהיינו, מסגרת, דהיינו, בית סוהר. ותראו מה מלמדים אותנו הנורמאלים: "שורשים וענפים". דהיינו, כול דבר שקורה בעולם הנורמאלי בא מעולם המשוגע שעל כן ברור לנו מדוע המחקרים טוענים 95% מן היקום – צורכים סמים פסיכיאטרים. שעל כן אנחנו לא צריכים ללמוד היום: "מדוע אנחנו נמצאים"? אלא קודם אנחנו צריכים ללמוד לדעת – איך להיגמל מסמים? שהגדרת סמים היא: "מודעות שנכנסת לגוף ולא מובנת ועושה בגוף מה שהיא יודעת – נשלטים". שעל כן קמו שתיים עשר הצעדים של הנרקומנים שזה נכון לכול היקום הזה ששני הצעדים הראשונים אומרים:

הודינו שאנו חסרי אונים מול התמכרותנו, שחיינו נהיו בלתי נסבלים לניהול.

לפני שעולם של חוסר וודאות היה קיים המשפט הזה לא היה קיים. כאשר קמו אנשים שקראו לעצמם ראשי העם או לחילופין חכמי הדור, התחילו ליצור עולם דמיוני וכפו על העם את העולם שהם יצרו. כול אחד שלא היה מוכן לקבל את העולם הדמיוני קיבל את עונשו (סוף כל משטר דמוקרטי – דיקטטורה). לזה נקרא חוקים ומשפטים. ז"א, הם תכנתו את האדם לפי הדמיון שלהם, כך שלדמיון שלהם נקרא "סם המוות". כאשר ראו שהם לא הצליחו, הם התעלו מעל "סם המוות" והשאירו את העם בתוך "סם המוות" שהוא נקרא - התמכרות.

כאשר העם לא הסכים לקבל את ההתמכרות והתחיל להתנגד לדמיון ולא הצליח להפוך את הדמיון החדש למציאות טובה (דמיון הורס שכל בונה), גופו נפגע. הוא ניגש לממכרים והם מחזרים אותו לדמיון שהם הביאו אותו לפני פגיעת הגוף – וכך הגוף תוקן. כך הכול חוזר חלילה.

היום היקום מחולק לשניים. קבוצה אחת מכורה לסמים שהחברה קבעה שאכן זה נורמטיבי שזה נקרא: "כדורים פסיכיאטרים" שעל זה המחקר קובע 95% מן היקום נמצא בדיכאון. קבוצה שנייה שהיא אמיצה יותר שהיא נגזרת של היקום שהיא לקחה סמים שמעלים אותם לדמיון גבוה יותר מן הכדורים הפסיכיאטרים שהם לא מקובלים על החברה, דהיינו, "החולה הנפש לא מוכנים לקבל חולי נפש בריאים יותר מהם".

על כן ראשי העם וחכמי הדור המציאו את המשפט הזה ובכך נתנו לעם להודות בטעות שלהם כאשר הטעות היא לא שלהם. כך שהמשפט הוא מתאים לכול היקום אבל בסגנון אחר: "הודינו שאנו חסרי אונים מול הממכרים – כך שהם הפכו את חיינו בלתי נסבלים" שעל זה נאמר: "ותעל שוועתם השמימה".

כדי להוריד את ההתמכרות אנחנו חייבים להחזיר את המכורים לדרך אחרת, דרך ששם אין חוסר וודאות. כך שאם אנחנו מחזירים את המכורים לאותו דמיון שהם ברחו ממנו הם ישאלו אותנו מיד: "איך החזרתם אותי לעולם שמאסתי בו". על כן נאמר: "שקשה מאוד לגמול אדם מסמים".

אבל תמיד עומדת השאלה הכלכלית מול עשירי העולם שהיא: "אם נגמול את כול בני אדם מכדורי פסיכיאטריה וסמים מהיכן יהיה לנו הסם שאנחנו מכורים לו - שהוא הכסף"? כך השאלה תהיה: "מי מכר לנו סמים ועשה אותנו מכורים"? אני טוען שישנם שני תחנות שמוכרים סמים. האחת בלוד ברכבת שהיא עובדת ללא רישיון, השנייה בירושלים בכנסת שמוכרת עם רישיון על ידי חברת "טבע". כך שאם ישנם שני תחנות חזקות כאלו המכורים מתרבים מיום ליום ואין כוח מספיק כדי לגמול אותם. על כן נאמר בצעד השני: "הגענו להאמין שכוח גדול מאתנו יכול להשיב אותנו לשפיות". שעל זה אומרים כול הנרקומנים שביקום כולל ראשי העם וחכמי הדור: "אנחנו מחכים למשיח"! וכאשר המשיח מגיע טוענים: "סתם צחקנו"!

כדי להיגמל מן הסמים "צייד הגולגולות" אנחנו חייבים להתחבר למודעות המשיח שקיימת בגופנו. ואז אנחנו חוזרים לאחור למודעות אדם הראשון שנקרא: "אברהם אבינו" ומחליפים לו את השם לאברם (מודעות העולם הזה – אין צדק) ושואלים: "מה אנחנו רואים"? מודעות שאין בה אף תורה! אין חוקים, משפטים, דינים, מותר, אסור. רואים אדם מוכר הכול: פסלים, מסגרות, קמעות, פותח בקפה, מפה אסטרולוגית, מזלות, כוכבים, סרטים כחולים, סרטים אדומים. אשליות, תקווה, סמים, מדפיס כסף, אונס פקידות, נותן שוחד, מקבל שוחד, סופר סת"ם וטוען שאבא שלו כזה, דהיינו, תורשתי. בוקר אחד קם ושואל את עצמו: "מה זה השטויות האלו"? קם לקח את תיקו השאיר את עברו מאחור "לוט" לקח את תורתו "שרי" ויצא למסעו כדי לקבל את התשובה לשאלתו: "מה זה השטויות האלו"? עבר מה שעבר במסעו נלחם מלחמות רוחניות עקובת דם ולא מלחמות של "דון קישוט". אלא נגד אנשים שהיו במודעות שלו – והתגבר. ולבסוף שינה את שמו לאברהם וכתב את תורתו ממודעות שרי למודעות שרה כך שאברהם ושרה נהפכו להיות אחד. מדוע שינה את שמו לאברהם? אברהם הם אותיות: "ברא הם". מי אלו הם? אברי הגוף שלו, המודעות הפנימית שלו שהם נקראים העולם הזה, שהם נקראים ו', שהם נקראים שית (שש) וחיבר אותם יחד ונקרא – ברא-שית = אבר-הם. כך שאם נמשיך ונסתכל על אברהם, אנחנו נראה את הבורא, כך שאותיות בורא הם ברא ו', כך ששה ימי הבריאה שנקראים הם. וברא, הם אותיות אבר כך ששניהם יחד הם: "אברהם = בורא עולם".  הוציא את תורתו המתוקנת שהיא נקראת שרה שהיא החיצוניות שלו "ספר היצירה" שעל כן שרה הייתה: "יפת תואר ויפת מראה". שעל כך נאמר: "כל המרבה שיחה עם אשת חברו מתחייב בנפשו". שעל כך עזבתי את חברי ואת אשת חברי ותיקנתי את הפנימיות שלי כך שחיים שלמה עם תורתו שחיי בה במשך 50 שנה היא שונה מחיים שלמה עם תורתו החדשה כך שאני יכול לשנות את שמי מחיים שלמה ל -  "המשיח" ואת תורתי: "מלחמת הרוח בחומר". כך שאם תורתי מחייה אותי זאת נקראת תורת אמת שהיא תיקון מוחלט שנקראת – תחיית המתים, שעל כן אברהם אבינו נקרא – מחייה המתים.

לכן כאשר סיימתי את מסעי וכתבתי קצה חוט מתורתי ופניתי לשאול את הנורמאלים מיד הכריזו שאני משוגע ועל כן הייתי צריך לפנות למשוגעים ופגשתי את: אברהם אבינו, משה רבנו, רשב"י, האר"י ואיינשטיין ומיד ידעתי שאני צריך לעזוב את הנורמאלים ואת המשוגעים ועברתי למודעות שנאמר: "אלה תולדות השמים והארץ בהבראם (אל תקרא בהבראם אלא באברהם), ביום עשות יהוה אלהים ארץ ושמים: וכל שיח השדה טרם יהיה בארץ וכל עשב השדה טרם יצמח, כי לא המטיר יהוה אלהים על הארץ, ואדם אין לעבוד את האדמה (אין נורמאלים ומשוגעים)". זאת היא מודעות האדם הראשון (המשיח) שנקראת אברהם מחייה המתים. אל תקרא אברהם (2+4+8 = 14 ) אלא חיים (6+8 = 14 )  עם ספרו "מלחמת הרוח בחומר" שמראה את תחיית המתים ואת מעשה בראשית והמרכבה ואת 10 הניסיונות שעבר אברהם אבינו שהיא מציאות העולם המודרני המאה 21 שהיא המאה הראשונה שנאמר: "אהיה שלח אותי". אהיה = 21 , אותי = 1 שנאמר: "והיה ביום ההוא יהוה אחד ושמו אחד".

56 שנה עברו מיום הבריאה ועד היום הזה שיום בריאת העולם הייתה 12/06/52 יום לידתי. ביום הזה ביום בריאת העולם הארץ הייתה, כך שכול חיי לא שאלתי: מה עושה הארץ פה? אלא שאלתי, מה אני עושה פה? 50 שנה ההשגחה הפרטית לא עזבה אותי והדריכה אותי בדרכי עד שהגעתי לקו הגמר 20/12/2001 ושם במשך 40 חודש נלחמתי את מלחמתי נגד רוחות ושדים שנאמר: "ויעש את מלאכיו רוחות ושדים". ההגחה הפרטית נתנה לי לבחול במוסר ובדת ששניהם אחד. כך שדבר אחד לימדו אותי כל ממלכת השמים ואת השאר השאירו לשיקול דעתי והוא: "אל תשנא את הרוחות והשדים – אלא תאהב אותם". היום לאחר שקיבלתי את התורה שנאמר: "ומשה קיבל תורה מסיני"...אני אומר לכם: "שהרוחות והשדים הם כול מה שרואות עיננו על פני האדמה שהם נקראים - אור מקיף". דעו – כל החיצוניות נמצאת בתוך הפנימיות כך שאם אנחנו מתקנים את הפנימיות אנחנו מתקנים את האור המקיף והאור המקיף נכנס בתוכנו ואז אנחנו עומדים מול המשפט: "ולא יראני אדם וחי" כך שכול אדם על פני האדמה הוא משפיע. לא כתוב: "לא יראני"... אלא ולא שהמשמעות: עד שלא נתקן את הגוף ו' מתוך המשפט: "ואהבת לרעך כמוך – אני יהוה הוא האלהים" לא נהיה ישראל שהם אותיות "לי – ראש" ולא נגיע לתחיית המתים ולא נזכה לחיי נצח. ואת כול זה אפשר לקרוא וללמוד בתוך ספרי: "מלחמת הרוח בחומר" כאשר 50 שנה מחיי הייתי מגדיר אותם: "בור ועם הארץ". אשרי חלקי שזכיתי בתורת השם (משה) – ואשרי למורי (רשב"י) שהיה לו תלמיד טוב שנאמר: "ולא תזרה את זרעך לשווא". על זה קם משפטו של רשב"י שטוען: "קל ללמד בן רשע להיות צדיק – מבן צדיק להיות צדיק".

"כל מי שרוצה משיח – מקבל משיח"

"כל מי שרוצה להיטהר מטהרים אותו – וכל מי שרוצה להיטמא מטמאים אותו"

"כדי לדעת אתה צריך לדעת שאף פעם לא תדע"

"אושר הוא לדעת שאתה יכול לדעת מה שאתה לא יודע"

"אין הרצון יכול להתקדם אם לא ישאל את הרצון על כן צריך לבטל את הרצון"




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב